Aquesta aplicació es va realitzar a mida per a un client que disposa de diversos locals (Restaurants i Bars). L’aplicació permet controlar els horaris i les hores extres que realitza el personal dels diversos establiments. És una aplicació complementària per a elaborar les nòmines i per a portar el control d’hores realitzades, hores extres, baixes, absències, festius realitzats, etc.
A continuació expliquem amb més detall l’aplicació:
En el programa s’obre una fitxa per a cada local:
on es mostra la llista de treballadors (per local):
i un calendari setmanal amb els horaris i les incidències, per a cada treballador en aquest local. Aquest informació es mostra com a resum de la gestió:
Per als treballadors, l’aplicació té un cercador d’empleats:
una fitxa per empleat:
i els comptadors actius. Aquests comptadors actius, fan el resum i totalitzen les jornades realitzades per cada treballador en els locals que hagi treballat. Mostra en forma de calendari setmanal, dates, horaris realitzats, i llista d’incidències, per cada local. Després presenta per cada setmana, els comptadors d’hores treballades, hores extres, absències, baixes, festius realitzats a l’hivern i festius realitzats a l’estiu. A més, a peu de pantalla, mostrem totals que es calculen entre les dates seleccionades. És a dir, que si les dates comprenen diverses setmanes, tenim totals setmanals i a peu de pantalla, totals pel conjunt de setmanes que abastin les dates seleccionades:
Però per a realitzar el control d’assistència (alimentar les dades), la gestió diària per local i treballador té un formulari a part:
Com a complement a l’aplicació també es disposen d’arxius auxiliars, per als horaris de treball, per a elaborar una llista d’activitats, d’incidències, tipus d’incidències i els codis postals:
Aplicació realitzada amb Access. Per utilitzar aquesta aplicació es necessita tenir MS Access. L’aplicació està realitzada en idioma català. Es pot traduir a altres idiomes i personalitzar. Nota: Les dades inserides a les imatges son ficticies.