Aquesta aplicació es va crear per encàrrec d’una empresa que es dedica a realitzar enquestes sobre productes de gran consum. Es tracta de registrar les enquestes i presentar mitjançant informes, els resultats d’aquestes.
L’aplicació disposa d’arxius mestres per a registrar, les dades dels productes sobre els quals es realitzen les enquestes, les famílies en les quals s’agrupen aquests productes, els sectors als quals pertanyen les empreses, les dades dels clients que sol·liciten les enquestes, les dades de les botigues en les quals es realitzen les enquestes, les àrees o ciutats, i els noms de les cadenes a les quals pertanyen les botigues enquestades:
A continuació trobem la gestió de les enquestes, amb:
- Llista d’enquestes realitzades:
- Apartat per a la creació de noves enquestes.
- Entrada de dades corresponents a una enquesta. Primer s’ha de seleccionar l’enquesta, l’àrea i la família de productes, i després es pot realitzar l’entrada de dades, dissenyada amb un formulari en forma de fulla de dades:
- Obtenció de la impressió de les enquestes:
Després es poden obtenir informes, aplicant un filtre previ:
També informes complementaris, amb un altre filtre previ diferent:
Finalment informes de mitjanes TAM (Taxa anual mitjana), mitjançant un altre filtre previ, diferent als anteriors:
Aplicació realitzada amb Access. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar del programa MS Access. En idioma castellà. Nota: Les dades inserides en les imatges són ficticies.