Gestió Comercial Fundació

Aquesta aplicació gestiona les dades dels contactes que tenen relació amb la Fundació, per a realitzar l’enviament de cartes personalitzades, quan es realitzen esdeveniments.

L’estructura i disseny de les dades, es va fer a mida de les necessitats del client.

L’enviament de les cartes es realitza a través del programa Word, estructurant la presentació mitjançant una plantilla i programant l’enllaç des de l’Access. L’usuari només ha d’establir els filtres en el programa i executar la combinació per a obtenir les cartes personalitzades.

Mostrem alguns detalls de l’aplicació:

L’aplicació té un cercador dels contactes:

La gestió d’impressió permet realitzar la impressió d’un llistat dels contactes, per mitjà d’un filtre, basat en un camp que estableix el tipus de contacte:

Per a la combinació de les dades amb cartes, s’estableix un altre filtre, en el que cal seleccionar un model de carta, establir el tipus de contacte, triar l’idioma (Castellà o Català) i posar la data per a la carta:

Finalment, el programa disposa d’un apartat d’arxius auxiliars, en els quals s’estableix la manera de saludar als contactes, el tractament que se’ls dóna, els tipus de contactes i els càrrecs que puguin tenir en una empresa. També s’estableixen els codis postals, poblacions i províncies, més els diferents models de carta que es vulguin utilitzar, encara que només siguin per una vegada:

Aplicació realitzada amb Access. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar dels programes MS Access i MS Word. L’aplicació està realitzada en idioma Castellà. Nota: Les dades inserides en les imatges són ficticis.