Gestió i producció artística

Aquesta aplicació es va fer a mida per a un client que gestiona la producció artística de diverses persones. El programa contempla apartats de clients i proveïdors. Els clients són els artistes i els proveïdors són estudis de doblatge, teatres, productores de cinema i televisió, etc. La finalitat del programa és portar l’agenda dels artistes i realitzar el seguiment dels seus treballs i factures.

A continuació expliquem el programa amb més detall:

La gestió principal permet realitzar la gestió dels clients, dels proveïdors, les factures, l’agenda i la gestió dels cobraments (com una comptabilitat senzilla) i els corresponents llistats de seguiment:

A la gestió dels clients, agrupem en quatre pestanyes, les seves dades de filiació, la seva agenda, la seva facturació i la seva comptabilitat (la gestió dels proveïdors repeteix les mateixes pestanyes):

La gestió de facturació permet crear una factura, modificar-la, eliminar-la, realitzar la seva emissió final, i la cerca de factures per proveïdors o clients:

La gestió d’Agenda inclou les dades de factures, imports, proveïdors relacionats i els comentaris corresponents. També permet veure l’estat dels comptes, per client o per proveïdor:

L’aplicació també inclou un apartat d’arxius auxiliars que complementen l’aplicació:

Aplicació realitzada amb Access. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar del programa MS Access. L’aplicació està realitzada amb idioma castellà, però es pot traduir a altres idiomes i personalitzar. Nota: Les dades inserides en les imatges són fictícies.