Gestió per Associació de Psicòlegs

Programa per a recollir les dades dels associats, subscriptors a les publicacions o participants a les jornades impartides per la associació. Les dades que es recullen són de persones, institucions, escoles i empreses. S’estableixen camps que serviran per a realitzar filtres i es recolliran totes les activitats i jornades realitzades, per a relacionar-les amb els assistents. Finalment, es realitza la gestió comptable i emissió de rebuts bancaris, per als associats adherits que paguen una quota.

A continuació expliquem amb més detall l’aplicació:

La gestió principal permet editar les dades dels associats, utilitzar el cercador i els seus filtres, realitzar llistats i emetre rebuts bancaris:

La fitxa dels associats es divideix en diversos apartats. El primer consta de les dades bàsiques:

Dades sobre la relació amb l’associació:

Activitats en les quals ha participat:

Persona analista i supervisors que té assignats cada associat:

Dades comptables, sobre les quotes, cursos o jornades que hagi pagat:

Per a comunicar-se amb els associats, es disposa d’un cercador:

en el qual trobem un potent filtre, que permet la selecció de diverses condicions simultànies. L’objectiu és poder enviar publicitat o informació de la forma més detallada possible, als associats que puguin tenir interès en temes concrets:

També es disposa d’un apartat d’arxius auxiliars, per a completar l’aplicació, entre els quals trobem “Cartes model” per a l’enviament de correspondència o publicitat, relació d’activitats, dades bancàries per a poder emetre els rebuts, codis postals, tarifes, etc.:

Aplicació realitzada amb Access. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar del programa MS Access. L’aplicació està realitzada en idioma català. Nota: Les dades inserides en les imatges són fictícies.