Programa de Gestió per a una Associació de Periodistes. L’aplicació permet gestionar les dades dels associats, publicacions, entitats, organismes, generar els rebuts domiciliats al banc per a les quotes dels associats i obtenir llistats. A continuació expliquem amb més detall la gestió que realitza el programa:
Gestió dels associats:
- Persones:
- Socis en situació d’Alta/Baixa.
- Periodistes aspirants que consulten/que no es van fer socis.
- Periodistes no socis que volen rebre informació.
- Periodistes no socis eliminats.
- Empreses:
- Associades.
- No associades o antigues.
- Altres editorials.
- Publicacions:
- D’editorials corresponents a membres actuals/antics de l’associació.
- Altres, en edició/publicació i que tinguin suspesa la seva edició o desaparegudes.
- Entitats Periodístiques:
- Associades.
- No associades o antigues.
- Altres editorials.
- Capítols Nacionals de l’Associació:
- Associades.
- No associades o antigues.
- Varis:
- Associades.
- No associades o antigues.
- Organismes Nacionals e Internacionals:
- Associades.
- No associades o antigues.
- Generar la domiciliació de la quota de soci:
- Dades fiscals, bancaries i quota que paga l’associat.
- Generar l’arxiu que s’envia al banc.
Llistats:
- Socis.
- Socis per província.
- Socis per activitat sectorial.
- Altes i baixes.
- Impressió d’etiquetes.
Aplicació realitzada amb Access. Per utilitzar aquesta aplicació es necessita tenir MS Access. L’aplicació està realitzada en idioma castellà. Es pot traduir a altres idiomes i personalitzar. Nota: Les dades inserides a les imatges son ficticies.
Aquesta aplicació és semblant al que avui dia és un CRM (sigles en anglès de Gestió de les relacions amb clients).