Gestió de Reparacions per un Servei Tècnic Oficial de Reparació de Càmeres Fotogràfiques

Aplicació realitzada per a un SAT oficial, de càmeres fotogràfiques, amb la idea de realitzar la gestió completa de l’empresa. Abasta l’entrada per a identificar la màquina a reparar, el comunicat de reparació, la gestió del taller, fins a la seva sortida i lliurament. Inclou la gestió de l’estoc, les compres de material a proveïdors i la importació/exportació de dades a un sistema IBM AS/400 i a la pàgina web, per a publicar les reparacions acabades.

Gestió de Clients i/o usuaris:

  • Cercador de clients.
  • Fitxa del client, amb llista d’empleats i càrrecs.
  • Cercador d’usuaris.
  • Fitxa de l’usuari, amb llista d’empleats i càrrecs.

Gestió de reparacions:

    • Recepció/entrada d’articles:

        • Entrada inicial de dades des de mostrador o per importació de dades.
          • Diferenciació entre client i usuari.
          • Marca i model de l’article a reparar.
          • Explicació de l’averia.
          • Historial de reparacions.
        • Confecció de l’admissió de la reparació:
          • Tècnic que realitza la reparació.
          • Reparació amb garantía o a cost (aplicació de tarifes).
          • Frases preestablertes per l’explicació de la reparació.
          • Recanvis aplicats a la reparació i preus.
          • Temps dedicat i preu hora.
          • Accesoris que inclou l’article.
          • Notes de la reparació.
        • Cercador de reparacions:
          • Per client.
          • Per Població i/o Província del client.
          • Per número de reparació del client.
          • Per número de sèrie.
          • Per Marca i/o Model.
          • Per categoría.
          • Per tècnic.
          • Per data d’Entrada i/o Sortida.
        • Cercador de reparacions pendents i sense tècnic adjudicat.

Gestió de taller:

      • Cercador de reparacions que permet realitzar la gestió per crear els albarans.
      • Albarà de sortida per reparació.
      • Cercador d’albarans per facturar.
      • Facturació d’albarans, per client, agrupant un o diversos albarans.
      • Cercador de Reparacions per Facturar (que no tenen albarà).
      • Facturar altres Productes i/o Serveis.
      • Cercador de Factures.

Gestió d’Arxius externs:

      • Importació/Exportació de dades de/a un ordinador IBM AS/400.
      • Exportació de reparacions per publicar a la web.

Gestió d’stock:

      • Control de l’stock (per referència, per proveïdor).
      • Fitxa de l’article amb la relació de comandes realitzades per cada article.
      • Comandes: Gestió de compres de material (per realitzar les reparacions).
      • Control de les comandes a proveïdors (per número de comanda, per proveïdor, per mes de la comanda, per mes del lliurament, per referència de l’article, pels que estan pendents d’arribar).
      • Estadístiques sobre les reparacions (entre Dates, per Client, per Tècnic, per Població i/o Província dels Clients, per Marca i/o Model, per Tipus de Reparació).

Arxius auxiliars (mestres):

      • Accessoris
      • Càrrecs
      • Categoríes
      • Còdics Postals, Poblacions i Províncies
      • Frases tipus per a les reparacions
      • Proveïdors
      • Reclamacions
      • Tarifes
      • Tècnics
      • Tipus de Model
      • Tipus de Reparacions

Aplicació realitzada amb Access. Per a utilitzar aquesta aplicació és necessari disposar del programa MS Access. L’aplicació està realitzada en idioma castellà. Nota: Les dades inserides a les imatges son ficticies.